maandag 2 december 2013

Konijntje


Als mijn neefjes op visite komen, willen ze altijd spelen met mijn gehaakte amigurumi's.
Pas geleden waren ze er weer. Ze pakten de ami's op en zeiden "Ik hoop dat ik deze mag hebben." Dat vond ik zo lief! En een compliment.
Ze mochten uit mijn amigurumiboekjes van Ana Paula Rimoli (deze en deze) elk een amigurumi uitkiezen. Voor mijn oudste neefje werd het een konijntje en voor mijn jongste neefje een robot.


Het patroon dat mijn oudste neefje uitkoos, was een roze konijntje. Maar het mocht natuurlijk géén roze konijntje worden! Nee, hij had precies bedacht hoe hij het wilde: een rood konijntje met oranje oren en een geel hoedje. Hij heeft het specifiek op een briefje geschreven!

Een rood konijntje is het dus geworden. Met oranje oren en een geel hoedje. Het zal een kerstkadootje zijn. Ik ben erg benieuwd wat hij er van vindt!


En voor de komende maand staat er dus nog een robot op het haak-programma!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten