donderdag 31 oktober 2019

Update!

Het is tijd voor een update. Waar ben ik allemaal mee bezig?

Oktober stond in het teken van Soktober :-) Ik ben weer eens begonnen met het breien van sokken en het is zowaar gelukt een heel paar te maken! Deze zijn voor mijn jongste dochter (maat 26/27). Ik ben er heel tevreden mee!


Een ander paar waar ik al veel langer mee bezig ben, is nog steeds niet klaar. Wel ben ik al een stuk verder gekomen met de tweede sok. En die ziet er een stuk beter uit dan zijn maatje. Als het paar af is, laat ik het hier zien.

Andere leuke dingen in oktober:
Spiel in Essen - een grote spellenbeurs waar je heel veel (nieuwe) bordspellen kunt spelen en kopen. Ik heb er niet veel foto's gemaakt, en dit is ook geen superfoto. Maar het geeft een idee. Mr. Jack is een spel wat we thuis hebben, maar in deze variant had ik het nog niet gezien!


Stones vs. Beatles Battle - een cadeautje van mijn zus en mij voor mijn vader, die in juli 70 is geworden. Een geweldige voorstelling voor zowel Stones als Beatles liefhebbers, met o.a. Syb van der Ploeg en Harry Sacksioni. We hebben genoten! Wat een geweldige muzikanten, ze hebber er een waar feestje van weten te maken.

En heel veel paddenstoelen! Hier een kleine selectie van de vele paddenstoelen die we hebben gezien tijdens een paddenstoelentocht van het IVN, op landgoed Nieuw Rande.



Prachtige herfstige plaatjes. Hoe was jullie oktober?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten