dinsdag 15 januari 2013

Welkom!

Nou, daar is 'ie dan. Mijn nieuwe blog. Hallo en welkom!

Dit ben ik: mijn naam is Femke, ik ben getrouwd en heb een lieve dochter van bijna 10 maanden. Ik werk, ik dans, ik haak, ik hou van geocachen en oja, heb ook nog een huishouden.

Mijn blog heet 'Cupcakes en haakwerk'. Ik zal je vertellen waarom.

Cupcakes: die bak ik eigenlijk niet zo vaak, maar van Sinterklaas heb ik een boekje gekregen met recepten. Het leek me leuk om mijn baksels via een blog te laten zien. De uitdaging is alle cupcakes uit het boekje te maken en hier te laten zien. Ik heb op het moment van schrijven nog geen poging gewaagd. Misschien is dit blog wel een goede stok achter de deur om daadwerkelijk te gaan bakken.
Haakwerk: haken is een grote hobby van mij. Ik ben pas met een nieuwe deken begonnen en verder haak ik amigurumi's (gehaakte knuffeltjes). Maar ik vind alles leuk om te maken. Mijn gehaakte werk wil ik dan ook hier laten zien.

Het is nog even wennen. Zo heb ik er heel lang over gedaan dit eerste berichtje te schrijven (ok, het schrijven van het berichtje zelf duurde niet zo lang, maar voordat ik er mee was begonnen...). Als ik de smaak van het bloggen werkelijk te pakken krijg, schrijf ik misschien wel over meer dingen uit mijn dagelijks leven.

Hieronder een klein overzichtje van wat ik haak. Voorlopig moet je het  nog even doen met gehaakte cupcakes ;-)


mosaic4bc44e4ed5139c3a3e8388ec1fa9a34e073b8731

Geen opmerkingen:

Een reactie posten