woensdag 14 augustus 2013

Vakantie

Het lijkt nu net alsof ik een héle lange vakantie heb gehad. Dat is niet zo (helaas), al heb ik net drie weken vakantie achter de rug (en dat was héérlijk!). Ik heb de afgelopen tijd gewoon niets geschreven. Geen tijd voor gehad, geen zin voor gehad, niet aan gedacht of elke andere te verzinnen reden om niet te schrijven.

Niet dat ik heb stilgezeten. Toegegeven, cupcakes zijn er niet gebakken. Ook geen andere dingen, hooguit pizza of een afbakbroodje.

Maar gehaakt heb ik wel. Best veel zelfs, voor mijn doen. En dat komt door Nerd Wars, een 'wedstrijd' op Ravelry. Hieronder laat ik een mozaïek zien van wat ik heb gemaakt de laatste tijd.


Niet slecht al zeg ik het zelf. Van boven naar beneden en van links naar rechts:
- sailor's knot dishcloth (patroon van Lily Sugar 'n cream)
- mandarijnen petit four (patroon van Grietje Karwietje)
- sterrenmutsje (patroon van SmoothFoxLover)
- ripple doll blanket (patroon van Attic24)
- easy peasy granny cowl (patroon van Bee and Buzz)
- apple coasters (patroon van Repeat crafter me)

En dan heb ik nog een paar dingen gemaakt, maar daar heb ik nog geen foto's van (ik loop een beetje achter geloof ik).

Wie weet binnenkort meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten