maandag 25 februari 2013

Leuke dingen in februari

Begin februari was ik jarig. Mijn leeftijd zal ik maar niet noemen (35). Eigenlijk vier ik mijn verjaardag niet echt meer, maar mijn ouders willen elk jaar nog wel langskomen. En dan neemt mijn moeder altijd een prachtige bos bloemen mee.


Dit jaar waren het tulpen. Een prachtige kleur-explosie!


En omdat ik jarig was, heb ik mezelf ook verwend met iets leuks, gekocht via Etsy, bij Fleurfatale.


Februari is natuurlijk ook de maand van de liefde. En op Ravelry deed ik mee aan een Liefde is... swap. Een swap houdt in dat je voor iemand een leuk pakketje samenstelt, door zelf iets te maken en leuke dingetjes te kopen. Iemand anders doet hetzelfde voor jou. Op een afgesproken datum gaat alles op de post en daarna begint de spanning: vindt degene het wel leuk en mooi? Heb ik wel genoeg gedaan? Dit heb ik uiteindelijk verstuurd naar mijn swapmaatje:

Maar daarbij hoort ook het grote plezier: het uitpakken van je ontvangen swap! Een enorm pakket heb ik gekregen:

 Met daarin onder andere deze leuke katoentjes:

En een mooie verrassing voor mijn dochter, een granny-square vestje:

Wat ben ik verwend!

En omdat deze blog niet voor niets cupcakes én haakwerk heet, hier ook alvast een voorproefje van waar ik nu mee bezig ben: een ripple blanket (patroon van Attic24)!



Februari is de kortste maand van het jaar, maar toch heb ik best wat gedaan deze maand! Fijne dag nog!

xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten